/Files/images/1340348899.jpg

Методична проблема ОЗО «Ржищівська гімназія «Гармонія»:

«Формування ключових компетентностей конкурентно спроможного випускника школи»

Тема, над якою працює кафедра учителів предметів природничо-математичного циклу:

«Підвищення якості освіти через формування ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і інноваційних методів і прийомів роботи»

Мета роботи кафедри учителів предметів природничо-математичного циклу :

Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об'єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищенні професійної компетентності

Основні завдання роботи кафедри учителів предметів природничо-математичного циклу

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.
2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.
4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.
5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .
6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп'ютерних технологій.
8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.
9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу - менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.
10. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.
11. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.
12. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.
13. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно- комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Форми і методи роботи

1. Обговорити та затвердити план роботи
2. Проводити методичні оперативки:
а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.
б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.
3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.
4. Організувати роботу з обдарованими дітьми.
5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Робота кафедри учителів предметів природничо-математичного циклу в період між засіданнями

- Брати активну участь в методичній роботі школи

- Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег

- Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО

- Провести предметні тижні

- Брати активну участь в різноманітних конкурсах

Кiлькiсть переглядiв: 10

Коментарi