/Files/photogallery/0469RD.gif

Вісім правил американського психолога Дейла Карнегі!

Вісім правил американського психолога Дейла Карнегі, які принесуть Вам душевний спокій і щастя:
* Поводьтеся життєрадісно, і Ви почуватиметесь життєрадісним.
* Ніколи не намагайтеся помститися вашим ворогам, тому що цим ви завдаєте собі більшої шкоди, ніж їм.
* Замість того, щоб хвилюватися через чиюсь невдячність, не сподівайтесь на вдячність. Пам’ятайте, що єдиний спосіб знайти щастя - не чекати вдячності, а творити добро заради власної радості.
* Вдячність — така риса характеру, яку слід виховувати, тому, якщо хочемо, щоб наші діти були вдячними, необхідно вчити їх цього.
* Ведіть рахунок своїх успіхів, а не своїх неприємностей. Ужитті треба ставити перед собою дві мети. Перша - здійснення того, чого ви прагнули. Друга - уміння радіти досягнутому.
* Не уподібнюйтесь до когось. Знайдіть себе і залишайтеся собою, адже уподібнення - недопустимо!
* Коли доля дає вам лимон, намагайтеся зробити з нього лимонад. Найважливіше в житті полягає в тому, щоб максимально використовувати свої успіхи. Справді важливим є уміння скористатися втратами. Це потребує розумових зусиль, у цьому й полягає різниця між розумною та нерозумною людиною.
* Забувайте про свої неприємності, намагайтеся дати трохи щастя іншим. Якщо виробите добро для інших, ви, насамперед, допомагаєте собі.

ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ – ЦЕ КЛЮЧ ДО ВИРІШЕННЯ ЖИТТЄВИХ ЗАВДАНЬ ТА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ

/Files/photogallery/віві.jpg

Мозок людини - це орган, керуючий всією життєдіяльністю людини, як на фізичному, так і психічному рівні. Мислення людини це теж робота мозку. В організмі людини все взаємопов'язано і фізичне і психічне.

Як навчитися мислити позитивно? – питання, яке задають собі люди, що намагаються змінити своє життя на краще. Мислити позитивно – це означає знаходити можливість там, де інші знаходять відчай і розчарування. Будь-яка подія в житті – це лише подія. Песиміст – відчаюється, оптиміст – радіє. Людина сама обирає як реагувати на ту чи іншу ситуацію.

Якщо Ви хочете бути здоровою, щасливою, успішною людиною – навчіться мислити позитивно. Ось кілька порад саме для Вас.

Як навчитися мислити позитивно?

1) Завжди посміхайтеся. Тільки прокинулися – відразу посміхніться, і цей ранок посміхнеться і Вам.

2) Хваліть себе. Щовечора згадуйте як пройшов день, що хорошого Ви зробили для себе, для людей, для життя. І обов'язково знайдеться за що можна себе похвалити. І день прожили недарма…

3) Любіть себе. Говорячи про любов до себе, я маю на увазі зробити щось корисне для душі і тіла, а не егоїзм. Зарядка чи пробіжка зранку, читання корисної літератури, відпочинок на природі.

4) Оточуйте себе позитивними людьми. Коли навколо себе Ви бачите посмішки людей, гарний настрій, Ви самі почнете частіше посміхатися і радіти життю.

5) Дякуйте за все, і за успіхи й за невдачі, які відбуваються у Вашому житті. Невдачі, помилки – це Ваші уроки, на яких треба вчитися. Розчарувалися в найближчій людині – від душі дякуйте, значить це не та людина, на яку можна розраховувати у житті.

6) Думаючи про минуле, намагайтеся згадувати лише приємні моменти. Минулого вже не змінити. Але теперішнє можна сильно змінити негативними думками.

7) Використовуйте читання афірмацій – це коротке твердження на життя. Проговорюйте щоденно вдома, на вулиці, у транспорті, скрізь: «Моє життя прекрасне! Я люблю, я любима(мий)! Я насолоджуюся дивовижним життям!»

8) Приймайте життя і людей такими, якими вони є. Просто це така людина, з такими якостями і рисами. У всьому є як позитивне, так і негативне, вибір за Вами, на що більше звертати уваги.

ДОВІРЯЙТЕ СВОЄМУ СЕРЦЮ, ІНТУЇЦІЇ. ВОНИ ЗАВЖДИ ПІДКАЗУЮТЬ ПРАВИЛЬНО.

Щоденно виконуйте ці поради і вже через місяць Ваше життя зміниться на краще. Ви, ніби прокинетесь, побачивши, наскільки прекрасне Ваше життя. Оточуючі будуть задавати питання – в чому секрет? А відповідь проста – секрет у позитивному мисленні!

Основні напрями діяльності психолога в школі:

- Психологічне просвітництво - формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;

- Психологічна профілактика - попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;

- Психологічна діагностика - поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

- Психологічна корекція - активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів - психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців,

- Консультативна діяльність - надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування.

Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого - все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.

Психолог допомагає дитині засвоїти весь цей досвід через освоєння поведінки, і побудови власної позиції, при якій у дитини виробляється усвідомлене сприйняття світу. Багато хто помилково вважає, що психолог займається лише тестуванням, а уроки психології проходять на рівні факультативних занять і не представляють нічого цінного для знань дитини. Головною позицією психолога є створення для дітей умов життєвих систем і вибір цих систем. У дитини, при злагодженій роботі психолога і педагогічного колективу, формуються умови для створення особистісної позиції. Саме психолог виступає тією організаційною ланкою між дітьми та педагогами, яка необхідна для вирішення інтересів і можливостей школярів.


В яких випадках треба, не боячись, йти просити допомоги у психолога?

Не зважай, якщо відчуваєш, що починаєш заплутуватись у ситуації. Лише людина, яка об’єктивно зможе оцінити твоє положення, допоможе тобі розібратися. Не потрібно виношувати проблему в собі, це ні до чого хорошого зазвичай не призводить. Це лише може спричинити душевну травму та виникнення комплексів. А кому таке потрібно?/Files/images/89947841.png/Files/images/material24(1).jpg/Files/images/поради-батькам.png

/Files/photogallery/razdelitel1.gif


Кiлькiсть переглядiв: 892

Коментарi

  • KryTrumma

    2018-02-13 02:23:14

    Cialis Puo Dare Dipendenza [url=http://tadalaffbuy.com]generic cialis[/url] Cialis Vs Viagra Reviews Cialis Tempo Di Effetto...