Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Психолог
Вісім правил американського психолога Дейла Карнегі!
Вісім правил американського психолога Дейла Карнегі, які принесуть Вам душевний спокій і щастя:
Поводьтеся життєрадісно, і Ви почуватиметесь життєрадісним.
Ніколи не намагайтеся помститися вашим ворогам, тому що цим ви завдаєте собі більшої шкоди, ніж їм.
Замість того, щоб хвилюватися через чиюсь невдячність, не сподівайтесь на вдячність. Пам’ятайте, що єдиний спосіб знайти щастя - не чекати вдячності, а творити добро заради власної радості.
Вдячність — така риса характеру, яку слід виховувати, тому, якщо хочемо, щоб наші діти були вдячними, необхідно вчити їх цього.
Ведіть рахунок своїх успіхів, а не своїх неприємностей. Ужитті треба ставити перед собою дві мети. Перша - здійснення того, чого ви прагнули. Друга - уміння радіти досягнутому.
Не уподібнюйтесь до когось. Знайдіть себе і залишайтеся собою, адже уподібнення - недопустимо!
Коли доля дає вам лимон, намагайтеся зробити з нього лимонад. Найважливіше в житті полягає в тому, щоб максимально використовувати свої успіхи. Справді важливим є уміння скористатися втратами. Це потребує розумових зусиль, у цьому й полягає різниця між розумною та нерозумною людиною.
Забувайте про свої неприємності, намагайтеся дати трохи щастя іншим. Якщо виробите добро для інших, ви, насамперед, допомагаєте собі.
ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ – ЦЕ КЛЮЧ ДО ВИРІШЕННЯ ЖИТТЄВИХ ЗАВДАНЬ ТА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
Мозок людини - це орган, керуючий всією життєдіяльністю людини, як на фізичному, так і психічному рівні. Мислення людини це теж робота мозку. В організмі людини все взаємопов'язано і фізичне і психічне.
Як навчитися мислити позитивно? – питання, яке задають собі люди, що намагаються змінити своє життя на краще. Мислити позитивно – це означає знаходити можливість там, де інші знаходять відчай і розчарування. Будь-яка подія в житті – це лише подія. Песиміст – відчаюється, оптиміст – радіє. Людина сама обирає як реагувати на ту чи іншу ситуацію.
Якщо Ви хочете бути здоровою, щасливою, успішною людиною – навчіться мислити позитивно. Ось кілька порад саме для Вас.
Як навчитися мислити позитивно?
1) Завжди посміхайтеся. Тільки прокинулися – відразу посміхніться, і цей ранок посміхнеться і Вам.
2) Хваліть себе. Щовечора згадуйте як пройшов день, що хорошого Ви зробили для себе, для людей, для життя. І обов'язково знайдеться за що можна себе похвалити. І день прожили недарма…
3) Любіть себе. Говорячи про любов до себе, я маю на увазі зробити щось корисне для душі і тіла, а не егоїзм. Зарядка чи пробіжка зранку, читання корисної літератури, відпочинок на природі.
4) Оточуйте себе позитивними людьми. Коли навколо себе Ви бачите посмішки людей, гарний настрій, Ви самі почнете частіше посміхатися і радіти життю.
5) Дякуйте за все, і за успіхи й за невдачі, які відбуваються у Вашому житті. Невдачі, помилки – це Ваші уроки, на яких треба вчитися. Розчарувалися в найближчій людині – від душі дякуйте, значить це не та людина, на яку можна розраховувати у житті.
6) Думаючи про минуле, намагайтеся згадувати лише приємні моменти. Минулого вже не змінити. Але теперішнє можна сильно змінити негативними думками.
7) Використовуйте читання афірмацій – це коротке твердження на життя. Проговорюйте щоденно вдома, на вулиці, у транспорті, скрізь: «Моє життя прекрасне! Я люблю, я любима(мий)! Я насолоджуюся дивовижним життям!»
8) Приймайте життя і людей такими, якими вони є. Просто це така людина, з такими якостями і рисами. У всьому є як позитивне, так і негативне, вибір за Вами, на що більше звертати уваги.
ДОВІРЯЙТЕ СВОЄМУ СЕРЦЮ, ІНТУЇЦІЇ. ВОНИ ЗАВЖДИ ПІДКАЗУЮТЬ ПРАВИЛЬНО.
Щоденно виконуйте ці поради і вже через місяць Ваше життя зміниться на краще. Ви, ніби прокинетесь, побачивши, наскільки прекрасне Ваше життя. Оточуючі будуть задавати питання – в чому секрет? А відповідь проста – секрет у позитивному мисленні!
Основні напрями діяльності психолога в школі:
- Психологічне просвітництво - формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;
- Психологічна профілактика - попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;
- Психологічна діагностика - поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.
- Психологічна корекція - активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів - психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців,
- Консультативна діяльність - надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування.
Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого - все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.
Психолог допомагає дитині засвоїти весь цей досвід через освоєння поведінки, і побудови власної позиції, при якій у дитини виробляється усвідомлене сприйняття світу. Багато хто помилково вважає, що психолог займається лише тестуванням, а уроки психології проходять на рівні факультативних занять і не представляють нічого цінного для знань дитини. Головною позицією психолога є створення для дітей умов життєвих систем і вибір цих систем. У дитини, при злагодженій роботі психолога і педагогічного колективу, формуються умови для створення особистісної позиції. Саме психолог виступає тією організаційною ланкою між дітьми та педагогами, яка необхідна для вирішення інтересів і можливостей школярів.
В яких випадках треба, не боячись, йти просити допомоги у психолога?
Не зважай, якщо відчуваєш, що починаєш заплутуватись у ситуації. Лише людина, яка об’єктивно зможе оцінити твоє положення, допоможе тобі розібратися. Не потрібно виношувати проблему в собі, це ні до чого хорошого зазвичай не призводить. Це лише може спричинити душевну травму та виникнення комплексів. А кому таке потрібно?
Кiлькiсть переглядiв: 892
KryTrumma
2018-02-13 02:23:14Cialis Puo Dare Dipendenza [url=http://tadalaffbuy.com]generic cialis[/url] Cialis Vs Viagra Reviews Cialis Tempo Di Effetto...